Aanmeldingsformulier

Ondergetekende wenst lid te worden van bovenvermelde vereniging.

Overige

Ondergetekende heeft zijn schip minimaal W.A.verzekerd (verplicht)
Kopie verzekering overleggen bij aanname als lid op de wachtlijst.

Het inschrijfgeld bedraagt éénmalig €181,50 incl. btw waarvan de helft €90,75 bij inschrijving en €90,75 bij ligplaatstoekenning. Lidmaatschap bedraagt €42,35 per jaar incl. btw.

U krijgt binnenkort een uitnodiging voor een gesprek met de aannamecommissie. Daarna zal het bestuur beoordelen of u wel/niet voor een plaats op de wachtlijst bij onze vereniging in aanmerking komt. Daarna wordt U zo spoedig mogelijk over aanname geïnformeerd.

Het havenreglement is te downloaden via onze website en tijdens ons gesprek zullen wij, wanneer u dat wenst, de inhoud van deze reglementen toelichten.
Ons Privacy beleid is gebaseerd op de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en is als pdf- bestand van onze website www.wsv-hia.nl te downloaden.

Door het invullen van dit formulier gaat u akkoord met ons privacy beleid.

U bent pas daadwerkelijk lid na betaling van alle bovengenoemde bedragen en borgstellingen.

Beveiligingscode Beveiligingscode

Inschrijven nieuwe leden

Watersportvereniging "Hendrik-Ido-Ambacht"
Gevestigd: Grotenoord 34- 3341 LT Hendrik-Ido-Ambacht